turos_nokedli_finomat_maskepp
Húsmentes ételek Húsos ételek

Teljes kiőrlésű túró(s) nokedli

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
0
(0)

Nem is kérdéses, hogy a nokedli egy szénhidrát-dús köretünk. Viszont a csirkepaprikást elképzelni is nehezemre esik mással. Bizony az inzulinrezisztenciával és életmódváltással kreativitást is kap az ember lánya/fia -ha addig esetleg nem volt-, így született meg a túró(s) nokedli ötlete. Így ugyan szénhidrátban-gazdag köretünk lesz, ugyanakkor fehérjetartalma is megnő, amely a szénhdirátok felszívódását is lassítja némiképp.

Hozzávalók

280 gramm teljes kiőrlésű liszt

120 gramm finomliszt

250 gramm túró

3 darab tojás -csak hogy szép sárgás legyen, kettővel is próbáltam, úgy is szuper-

5 gramm só -nálam himalájai-

körülbelül 300 ml víz

Elkészítése

semmi extra, a liszteket kimértem, összekevertem a túróval, majd ráütöttem a tojásokat, hozzáadtam a sót és szépen lassan adagolva a vizet, közben keverve elkészítettem a nokedlit.

turonokedli_finomat_maskepp

Egy lábosban lobogó vízbe szaggattam, majd kiszedve 1 evőkanál zsiradékkal -elhagyható ha valaki nem szeretné, én extra szűz olívaolajat tettem rá- meglocsoltam, majoránnával megszórtam.


Hozzávetőleges/irányadó tápanyagértékek:

A kész túró(s) nokedlim súlya 1240 gramm lett, ebben 1818 kalória, 86 gramm fehérje, 38,1 gramm zsír és 263,7 gramm (a szénhidrátdiéta szabályai szerint számolva 253,2 gramm) szénhidrát lett benne nekem. A tápanyagértékek nagyban függnek a túrótól (zsíros, félzsíros vagy sovány). Én a fenti esetben félzsírosat használtam.

Jó étvágyat!

 

Kíváncsi vagyok a véleményedre!

Mennyire tetszett az, amit olvastál? 0 / 5. 0

Gyere és tarts velem az alábbi helyeken is:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

I accept the Privacy Policy

%d bloggers like this: